بزرگداشت آیت‌الله ارفع

آیین بزرگداشت آیت‌الله سیدمحمدکاظم ارفع به همراه رونمایی از کتاب «چهل منزل سلوک» با سخنرانی آیت‌الله محمدباقر تحریری و حجت‌الاسلام حامد کاشانی برگزار می‌شود.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، آیین بزرگداشت آیت‌الله سیدمحمدکاظم ارفع به همراه رونمایی از کتاب «چهل منزل سلوک» روز دوشنبه ۱۸ دی با سخنرانی آیت‌الله محمدباقر تحریری و حجت‌الاسلام و المسلمین حامد کاشانی برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۸:۳۰ در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، کوچه صیرفی‌پور، مجموعه سرچشمه برگزار خواهد شد.

آیت‌الله سیدکاظم ارفع در سال ۱۳۶۸ به مسجد محمدیه تهران آمد، مسجدی که سابقه ۱۳۶ ساله دارد. وی توانست حضور مردم در این مسجد را به قدری رونق ببخشد که سالیان سال شبستان این مسجد برای اقامه نماز جماعت صبح فضا کم داشت.

مرحوم آیت الله ارفع طی بیش از ۳۰ سال فعالیت در مسجد محمدیه علاوه بر تداوم سنت نیکوی اقامه نماز جماعت صبح در این خانه خدا، دوشنبه‌ها شرح صحیفه سجادیه و جمعه‌ها نیز تفسیر قرآن می گفت که چکیده‌ای از این جلسات تفسیر، در قالب کتاب‌هایی تدوین شده‌اند.

وی به دلیل علاقمندی به انقلاب اسلامی، پایه‌گذار پایگاه بسیج فعالی در مسجد محمدیه شد که در دوران مختلف انقلاب اسلامی از دفاع مقدس تا فتنه سال ۱۳۸۸ به خوبی نقش‌آفرین بوده است.

کد خبر 1743202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha