بسته‌های آموزشی کانون‌های مساجد در دست تدوین است

دومین روز از اجلاس مدیران ستادی و استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال برگزاری است و در نوبت صبح مسئله ارتقای بودجه کانون‌های و نیز برگزاری دوره‌های آموزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، دومین روز گردهمایی ستادی و استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد از صبح امروز (چهارشنبه، چهارم بهمن ماه) در اردوگاه شهید باهنر آغاز شد.

‌در این نشست، حمیدرضا ناطقی، مشاور رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اینکه برنامه ریزی بودجه ای برای سال ۱۴۰۳ از آبان ماه آغاز شده است، گفت: سعی داریم شیوه نامه و مصوبات تا پایان سال تدوین و برش استانی آن به استان ها ابلاغ شود.

وی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته ۴۰ درصد از اعتبارات تخصیص یافته به کانون های فرهنگی هنری مساجد جذب شده است و جلسات مستمری در این زمینه با معاونان سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی برگزار کرده ایم.   

بنا بر این گزارش، در ادامه این نشست، زهرا موسوی پناه، مسئول آموزش ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز بیان کرد: بسته های آموزشی مورد نظر معاونت فرهنگی و ساماندهی کانون های مساجد کشور در حال تدوین است و به زودی در سامانه ستاد برای دسترسی بارگزاری می شود.

وی تأکید کرد: به منظور برگزاری ساختارمند و یکپارچه دوره های آموزشی ضرورت دارد ستادهای استانی برای برگزاری این دوره ها با ستاد مرکز هماهنگ باشند و اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 1746023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha