جدول زمانی رقابت‌ها در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان

جدول زمان بندی برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در روزهای ۱۲ تا ۱۴ اسفند ماه در استان کردستان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در روزهای ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه به میزبانی استان کردستان با حضور ۲۸۰ شرکت کننده در رشته های مختلف و دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار می شود.

 جدول زمان بندی مسابقات مرحله کشوری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در بخش برادران و خواهران به شرح زیر است:

 بخش برادران

 رقابت رشته های قرائت ترتیل (بالای ۱۶ سال) با ۳۴ شرکت کننده و حفظ کل ۳۰ شرکت کننده، قرائت تحقیق ( بالای ۱۶ سال) با ۳۲ نفر شرکت کننده و رشته اذان (بالای ۱۶ سال) با ۳۰ شرکت کننده در دو نوبت صبح و عصر روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه برگزار می شود.

بنابراین گزارش، رقابت در رشته های قرائت ترتیل (زیر ۱۶ سال) با ۲۳ شرکت کننده، قرائت تقلیدی (زیر۱۶ سال) با ۱۹ شرکت کننده و اذان (زیر ۱۶ سال) با ۲۸ نفر شرکت کننده نیز صبح و عصر روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفندماه برگزار می شود.

بخش خواهران

این گزارش می افزاید: در بخش خواهران نیز رقابت در رشته های قرائت ترتیل (زیر ۱۶ سال) نیز با ۱۴ شرکت کننده، حفظ کل (بالای ۱۶ سال) با ۲۶ شرکت کننده و نیز رشته های  قرائت ترتیل (بالای ۱۶ سال) با ۲۳ شرکت کننده و قرائت تحقیق (بالای ۱۶ سال) با ۱۷ شرکت کننده در روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

کد خبر 1751817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha