دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است

حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی‌عسکر با با بیان اینکه دهه کرامت فرصتی مناسب برای معرفی الگوهای فاخر به دختران و زنان است، گفت: مردم طالب معارف و آموزه های دینی هستند، لذا اگر بتوانیم از نظر محتوایی پاسخگوی نیازهای روز آنها باشیم، اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلی قاضی عسکر» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان دهه کرامت را فرصت مناسبی برای ترویج سیره ائمه معصومین(ع) دانست و اظهار کرد: مردم طالب معارف و آموزه های دینی هستند، از همین رو اگر بتوانیم از نظر محتوایی پاسخگوی نیازهای روز جامعه و مردم باشیم، در مخاطبان تاثیرگذار خواهد بود.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) بیان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی که در جامعه با آن روبرو هستیم و برنامه های دشمن برای معرفی الگوهای غربی به دختران و بانوان، ایام دهه کرامت فرصتی مغتنم برای معرفی الگوهای برتر معرفی شده از سوی جهان اسلام است.

وی با اشاره به برنامه دشمن برای انحراف نسل جوان و تأثیر سوء بر جامعه بانوان، گفت: ضرورت دارد که همه دستگاه ها و مراکز فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، تلاش کنند، مبارزه با آسیب های اجتماعی باید به شکل صحیح و با اقناع صورت گیرد و برخوردهای تند نمی تواند اثربخش باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر همچنین بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مساجد، دستگاه ها و نهادها، چهره ها و شخصیت های فرهنگی و هنری برای تحقق شعار سال تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم، با تعامل و همکاری میان مجموعه ها و دستگاه ها می توان برای تحقق شعار سال با مشارکت مردمی تلاش کرد تا شاهد یک جهش اقتصادی در حوزه اقتصادی و صنایع باشیم.

کد خبر 1760624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha