مقام معظم رهبری طی حکمی حجت‌الاسلام سید علی اکبر اجاق‌نژاد را به تولید مسجد مقدس جمکران منصوب کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر اجاق‌نژاد را به عنوان تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب کردند.

متن حکم مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد (دامت توفیقاتُه)

با تشکر و تقدیر از خدمات باارزش جناب حجت‌الاسلام آقای رحیمیان (دامت افاضاتُه) در دوران خدمت در مسجد مقدس جمکران، جنابعالی را به تولیت آن مکان شریف و نورانی منصوب می‌کنم. خدمتگزاری در آن جایگاه محترم، منزلت والا و افتخار بزرگی است و شایسته است به‌شکرانه‌ی آن، همه‌ی توان را برای خدمت به زائران و تسهیل بهره‌مندی از معنویت آن و نیز ارشاد و هدایت فکری آنان به‌کار برید، توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

حجت‌الاسلام سید علی اکبر اجاق نژاد متولد سال ۱۳۳۵ در شهر اردبیل است، وی نخستین امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا بوده و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو و نماینده ولی‌فقیه در جمهوری آذربایجان را نیز بر عهده داشته است.

مراسم تکریم و معارفه تولیت جدید مسجد مقدس جمکران فردا(پنجشنبه، ۲۰ مهر) با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر اجاق نژاد با حکم مقام معظم رهبری به عنوان تولیت جدید مسجد مقدس جمکران معرفی و از خدمات ۱۰ ساله حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تجلیل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha