طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امیر حسین طاهری به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با حکم محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ امیر حسین طاهری به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منصوب شد.

در حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان بر تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان با مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر ظرفیت‌های گوناگون بومی در جهت تحقق عملیاتی منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در جغرافیای استانی، تقویت و حمایت جبهه فرهنگی انقلابی اسلامی و حلقه‌های میانی، انجمن‌ها و موسسات و تشکل‌های مردمی و انقلابی فعال در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، گسترش اقدامات فرهنگی اثربخش و استعدادپروری و تقویت عناصر فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در مناطق کم برخوردار استان،همکاری فرهنگی مستمر و ایجاد تعامل مناسب با امام جمعه و نماینده ولی فقیه، استاندار و سایر دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی استان و ... تاکید شده است.

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دارای مدرک کارشناسی مدیریت فرهنگی و کارشناسی ارشد جامعه شناسی است.

امیر حسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا و شمیرانات، دبیری و عضویت در شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری ملی و استانی را در کارنامه خود دارد.

وی مدیر نمونه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بوده و مدیر مسئولی رسانه از دیگر سوابق فرهنگی و اجرایی مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است.

پیش از این عبدالرضا علی‌پناه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بود.

گفتنی است، مراسم معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha