جامعه روحانیت اهل‌سنت سنت خواف ضمن شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین دوشادوش سایر شهروندان این شهر در بیانیه‌ای مواضع خود را نسبت به این رویداد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ جامعه روحانیت اهل‌سنت شهر خواف همراه با سیار مردم شریف خواف بعد از نماز جمعه این هفته ضمن راهپیمایی و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک بیانیه نیز صادر کرد.  

در این بیانیه آمده است:

ملت قهرمان فلسطین باری دیگر با حماسه‌آفرینی خود در مقابل ظلم و جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، به جهانیان فهماند که با نصرت الهی و استقامت در مسیر حق، می‌توان حکومت‌های مستبد و جنایتکار را به زانو در آورد.

از طرفی، رفتارهای ظالمانه و هولناک رژیم صهیونیستی، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، اما با یادآوری آیه «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت أقدامکم» امیدوار به رحمت پروردگار هستیم که به‌زودی پیروزی از آنِ جبهه حق است.

ما جامعه روحانیت اهل‌سنت شهر خواف، ضمن انزجار و محکومیت اعمال ننگین رژیم غاصب صهیونیست، حمایت خود را از عمل شجاعانه ملت فلسطین اعلام می‌داریم؛ پیروزی و نصرت اسلام و مسلمین به‌ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین را از درگاه الله متعال خواستاریم.

جامعه روحانیت اهل سنت شهر خواف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha