حجت الاسلام فرامرزی به سفر وزیر خارجه ایران به منطقه اشاره کرد و گفت: سفر امیر عبداللهیان به عراق و لبنان حاوی پیام های مهمی برای حامیان رژیم صهیونسیتی داشت که اگر به جنگ افروزی های خود ادامه دهند محور مقاومت هم واکنش مقتضی را انجام خواهد داد و هم نسبت به کشتار بی رحمانه مردم غزه بی تفاوت نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز (۲۷ مهرماه) حجت الاسلام فرامرزی در خطبه های نماز جمعه جازموریان، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: یکی از مصادیق تقوای الهی رضایت به تقدیرات الهی است.

امام جمعه موقت جازموریان افزود: چه بسا ما خیر و خوبی را در چیزی می‌دانیم که در واقع برای ما شر است و بالعکس، بنابراین آنچه که مصلحت است خداوند برای ما مرقوم کرده و ما باید تلاش و کوشش کرده و به خدا  توکل کنیم.

وی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع)، ابراز کرد: به فرموده آن حضرت تمام گرفتاری ها و بلاها نعمتی از خداوند است، این بیان امام  کلید گنجینه ای مهم از حقایق عالم می باشد.

حجت الاسلام فرامرزی با اشاره به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه و فلسطین، اظهار کرد: اگر امروز امام علی (ع) بود آیا از فلسطین حمایت می‌کرد؟.

خطیب موقت نماز جمعه جازموریان عنوان کرد: در تحلیل های لیبرال مسلک، امام علی (ع) را یک عارف غیر سیاسی می‌دانند که مدام در حال عبادت و خدمت به فقرا بوده است.

وی ادامه داد: برخی از همین جماعت آمریکا پرست که مدام از قبیله خود می‌گویند به بایدن اعتراض نمی‌کنند که چرا زور می گویی اما به مسلمانان می گویند فلسطین به ما ربطی ندارد.

حجت الاسلام فرامرزی خاطرنشان کرد: روایات و کلام حضرت علی (ع) نشان می‌دهد که ایشان ظلم بر زن غیر مسلمان را تحمل نمی کردند (خطبه ۲۷ نهج البلاغه)، چه برسد به وضعیت امروز ملت مسلمان فلسطین، که مسلمان بی تفاوت را سزاوار مرگ می داند.

امام جمعه موقت جازموریان به سفر وزیر خارجه ایران به منطقه اشاره کرد و گفت: سفر امیر عبداللهیان به عراق و لبنان حاوی پیام های مهمی برای حامیان رژیم صهیونیستی و غربی آن است که اگر به جنگ افروزی های خود ادامه دهند محور مقاومت هم واکنش مقتضی را انجام خواهد داد و هم نسبت به کشتار بی رحمانه مردم غزه بی تفاوت نخواهد بود.


وی با اشاره به دلیل سفر بایدن و سران کشورهای غربی به پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: سران آمریکا و اروپا می‌خواهند به اسرائیلی ها قوت قلب دهند که ما پشت شما هستیم و تا آخر از شما حمایت می‌کنیم اما نمی توانند.

حجت الاسلام فرامرزی اضافه کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها در جلسات خصوصی به اسرائیلی ها می‌گویند ادامه دهد، آتش بس هست و تا چند روز دیگر از درون قطعنامه های سازمان شورای امنیت یک قطعنامه با محوریت آتش بس تصویب می‌شود پس تا آن زمان دستاوردی کسب کن.

خطیب جمعه جازموریان تصریح کرد: بعید است اسرائیل  با توجه به شرایط کف میدان، بتواند دستاوردی جزء جنایت بیشتر به دست آورد، زیرا خط مقاومت اشراف کاملی روی میدان دارد و عملا نبض نبرد در دستان اوست.

وی عنوان کرد: اسرائیل مثل گربه ای است که در یک سه کنج گیر کرده و هیچ راهی برای فرار از این وضعیت را ندارد چرا که پیروزی خط مقاومت در این نبرد قطعی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha