امام جمعه شهرستان دماوند گفت: رسانه های معاند می خواهند اسرائیل را مظلوم نشان دهند و ما نباید بگذاریم جای ظالم و مظلوم عوض شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با محوریت هماهنگی برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان به ریاست امام جمعه  و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و اعضای این شورا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در این جلسه گفت: با توجه به حوادث اخیر و حملات رژیم منحوص اسرائیل به مردم مظلوم فلسطین و غزه، راهپیمائی امسال یوم الله 13آبان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است .
 وی افزود: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان  با قدرت نمایی دانش آموزان دوستدار ایران و انقلاب در شهرستان دماوند برگزار خواهد شد، نباید این راهپیمائی را فقط مختص دانش آموزان بدانیم .در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام فتاح دماوندی با اشاره به جنایات آمریکای مستکبر در دنیا بیان داشت: تبیین چرایی شرکت در این راهپیمایی برای دانش آموزان و اینکه چرا با استکبار آمریکا و اسرائیل مخالفیم بسیار مهم است .
امام جمعه دماوند در پایان جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کرد و اظهار داشت: رسانه های معاند می خواهند اسرائیل را مظلوم نشان دهند . نباید بگذاریم جای ظالم و مظلوم را عوض نمایند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha