پیشرفت 82 درصدی مصوبات سفرهای استاندار خراسان جنوبی

مرادی با اشاره به 100 سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان های استان گفت: سفرهای مردمی استاندار خراسان جنوبی 300 مصوبه با پیشرفت 82 درصدی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مردادی امروز شنبه (4 شهریور) در برنامه زنده تلویزیونی صبحانه شبکه خاوران با موضوع هفته دولت، اظهار کرد: امسال به جهت حساسیت های خاصی که در حوزه اطلاع رسانی داریم و تاکید دولت در حوزه اطلاع رسانی خدمات دولت به جهت خدمات و اقدامات ارزشمند طی دو سال گذشته، کمیته تولید محتوای ستاد بزرگداشت هفته دولت تشکیل شد.

مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی افزود: هدف کمیته تولید محتوای ستاد بزرگداشت هفته دولت بیان دستاوردهای دولت سیزدهم طی دو سال گذشته به صورت دقیق و هوشمندانه است.

وی با بیان اینکه برنامه های دقیقی برای هفته دولت طراحی کرده ایم، گفت: تولید محتواهای هفته دولت تمام خدمات دولت در استان خراسان جنوبی طی دو سال گذشته و مقایسه آن با سال های گذشته است که رسانه ها و روابط عمومی ها آن را منعکس می کنند.

وی با اشاره به انتشار اخبار در فضای مجازی، گفت: یکی از ارکان ما فضای مجازی است، بیشترین اقدامات دولت در فضای مجازی متمرکز شده است چراکه دسترسی مردم به اینترنت و فضای مجازی مهیا است لذا سعی شده روایت اول را صحیح و هوشمندانه در فضای مجازی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی ها مرجعی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت هستند و سعی شده این مرجعیت حفظ شود و هم افزایی و همدلی بین همه روابط عمومی ها ایجاد شده است.

مرادی از برگزاری نشست های هم اندیشی با مدیران کل و روابط عمومی دستگاه های اداری به مناسبت هفته دولت خبر داد و افزود: هم افزایی و همدلی خوبی بنا بر تاکیدات استاندار خراسان جنوبی بین روابط عمومی ها ایجاد شده است.

وی با اشاره به مرجعیت رسانه ای در روابط عمومی استانداری، گفت: این مهم سعی شده تا حفظ شود چراکه به همفکری، نظرات و هم اندیشی همه روابط عمومی ها نیاز داریم.

مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه در این دیدارها بسیاری از شبهات و پاسخ ها و مشکلات در زمان مناسب پاسخ و رفع می شود، افزود: در 21 ماه حضور استاندار خراسان جنوبی بیش از 100 سفر مردمی به نقاط مختلف استان را داشته ایم که در برخی مناطق مردم اعتراف داشتند که برای اولین بار استاندار از این روستاها بازدید داشته اند.

وی ادامه داد: سعی شده تا سفرهای استاندار در روز جمعه باشد تا بیشتر مردم در روستا حضور داشته باشند و استاندار هم با حوصله و صبر پاسخگوی سوالات مردم باشد.

مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: در این سفرها 300 مصوبه با پیشرفت 82 درصدی داریم، مسئول خاصی برای پیگیری مصوبات داریم و در نهایت همه مصوبات توسط استاندار رصد می شوند.

مرادی ضمن قدردانی از تمامی روابط عمومی ها، رسانه ملی و خبرنگاران که در کنار دولت هستند، گفت: از مدیران و روابط عمومی می خواهیم ارتباط مستمری با خبرنگاران داشته باشند تا خدمات ارزنده دولت به گوش مردم برسد.

وی اضافه کرد: روابط عمومی های فعال در هفته دولت فعال تقدیر و مدیرانی که رابطه ضعیفی با رسانه داشته اند اعلام خواهند شد.

مدیرکل دفتر و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی از راه اندازی سه پویش همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و گفت: «وعده وفا» پویشی است که خدمات دولت در قالب کلیپ هایی از زبان خود مردم بیان خواهد شد، در پویش «دولت مردم» هم مردمی سازی دولت مدنظر است و در پویش «چی بود چی شد» نیز آمار مقایسه ای مدنظر است که در حال تولید است.

کد خبر 1621682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha