اجرای پویش «کیف مهربانی» ویژه مددجویان بهزیستی در استان سمنان

منطقی با اشاره به آغاز به کار پویش «کیف مهربانی» ویژه جامعه هدف بهزیستی در استان سمنان گفت: این پویش با هدف تهیه لوازم التحریر و فرم مدارس در حال اجرا اشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمود منطقی- مدیر کل بهزیستی استان سمنان درجمع خبرنگاران گفت: سال تحصیلی جدید در راه است و مثل همیشه دانش‌آموزانی هستند که از لوازم تحریر نو مثل کیف، دفتر، مداد و... بی بهره باشند.

منطقی ضمن بیان اینکه پویش «کیف مهربانی» ویژه مددجویان بهزیستی در استان سمنان آغاز شده است گفت: این پویش می‌کوشد تا از طریق خیران، نیکوکاران و هموطنان در ایام بازگشایی مدارس مددجویان دانش‌آموز را در تهیه لوازم التحریر و لباس مدرسه یاری دهد.

وی افزود: سال گذشته خیران استان سمنان ۱۹۳ میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی، غیر نقدی و خدماتی در بخش دولتی و غیردولتی در این پویش کمک کردند.

منطقی با اشاره به اینکه این پویش به همت اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی شکل گرفته است، اظهارداشت: این پویش تا ۳۰ شهریور همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین استان در مساعدت و کمک به معیشت جامعه هدف بهزیستی تصریح کردند : هم استانی عزیز نیز می توانند بمنظور شرکت در این پویش مساعدت های مالی خود را به حساب مشارکت ها مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی  به شماره کارت : ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز و جهت اهدای کمک های غیر نقدی خود نیز به ادارات بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

کد خبر 1623005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha