چشم انتظاری مردم دارالمومنین فردوس برای دیدار با رئیس جمهور

در سومین سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی، تا ساعتی دیگر دیدار مردم مومن و ولایتمدار فردوس با آیت الله رئیسی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، عصر امروز چهارشنبه (15 شهریور) آیت الله رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در ادامه سومین سفر خود به خراسان جنوبی با مردم مومن و ولایتمدار شهرستان فردوس دیدار می کند.

شهر فردوس در خراسان جنوبی است که با مشهد، ۴۳۵ کیلومتر و با بیرجند، ۱۹۵ کیلومتر فاصله دارد. فردوس ۱۴/۵ کیلومتر مربع مساحت دارد و بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت این شهر 28 هزار و 695 نفر بوده‌است.

گفتنی است: آیت الله رئیسی همزمان با اربعین حسینی با سومین سفر به خراسان جنوبی در راهپیمایی جاماندگان و دلدادگان اربعین حسینی از میدان آزادی تا امامزادگان باقریه بیرجند حضور یافت و در جمع مردم این شهرستان سخنرانی کرد و در ادامه به شهرستان مرزی درمیان سفر و با مردم متدین این شهرستان دارالتقریب دیدار کرد.

سفر به شهرستان فردوس و دیدار با مردم مومن و ولایتمدار این شهرستان یکی دیگر از برنامه های سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی است که تا ساعتی دیگر اجرا می شود.

از جمله دیگر برنامه های رئیس جمهور در خراسان جنوبی می توان به دیدار با نخبگان، ائمه جمعه، علما و طلاب انقلابی خراسان جنوبی اشاره کرد.

کد خبر 1623329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha