استادیوم لندن میزبان جشنواره جهانی غذای حلال خواهد بود

جشنواره جهانی غذای حلال در روزهای 23 تا 24 سپتامبر (اول و دوم مهر) در استادیوم لندن برگزار می‌شود و هزاران نفر از علاقه مندان به خدمات حلال از سراسر جهان را مسحور خود خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «aboutislam»، جشنواره جهانی غذای حلال در روزهای 23 تا 24 سپتامبر (اول و دوم مهر) در استادیوم لندن برگزار می‌شود و نوید یک تجربه تماشایی خیره کننده را می دهد که هزاران نفر از علاقه مندان به خدمات حلال از سراسر جهان را مسحور خود خواهد کرد.

«ولید جهانگیر»، مدیر عامل جشنواره های «جبر» در بیانیه ای که از سوی مسلمانان بریتانیا منتشر شد، گفت: ما از بازگشت به ورزشگاه نمادین لندن که درست در قلب جامعه قرار دارد، برای بزرگ ترین رویداد غذای حلال در جهان، هیجان زده هستیم.

وی افزود: جشنواره جهانی غذای حلال فرصتی است برای اعضای همه جوامع تا گرد هم آیند و طعم های حلال دنیا را زیر یک سقف با خانواده و دوستان تجربه کنند.

جشنواره غذای حلال لندن،امسال برای هشتمین سال برگزار می شود.

این استادیوم که در پارک المپیک خیره‌کننده ملکه الیزابت قرار دارد، میزبان 200 غرفه بین‌المللی غذای حلال خواهد بود.

«گراهام گیلمور»، مدیر عامل استادیم لندن گفت.:ما خوشحالیم که از این جشنواره باورنکردنی برای سومین سال در استادیوم لندن استقبال می کنیم.

وی افزود: این استادیوم مکانی ایده آل برای این رویداد است که غذا، موسیقی و فرهنگ جامعه مسلمانان را برای لذت بردن همه در قلب لندن گرد هم می آورد.

این جشنواره با مشارکت پلیس متروپولیتن لندن، انجمن تجارت اسلامی بریتانیا و مجله مسلمانان بریتانیا برگزار می‌شود.

جشنواره غذای حلال لندن معمولا در ماه سپتامبر هر سال برگزار می شود و هزاران نفر از علاقه مندان به غذاهای حلال  را به خود جذب می کند.

کد خبر 1623608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha