آهنگ 25 هنرمند از فلسطین و کشورهای عربی: «ما برمی‌گردیم»

25 هنرمند از فلسطین و کشورهای عربی آهنگی را با نام «ما برمی‌گردیم» در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند و عواید حاصل از آن را به صندوق امداد کودکان فلسطین اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رایه الاعلامیه، 25 هنرمند از فلسطین و کشورهای مختلف عربی آهنگ «ما برمی گردیم»  را از طریق شبکه های اجتماعی منتشر کردند که عواید حاصل از آن آن به صندوق امداد کودکان فلسطین، یک سازمان غیردولتی و غیرانتفاعی که خدمات پزشکی و بشردوستانه را به کودکان فلسطینی ارائه می‌دهد، اختصاص داد.

بر اساس سخنان ترتیب‌دهندگان آن، این آهنگ پاسخی مستقیم به بحران جاری در غزه و مبارزه مداوم مردم فلسطین است.

ناصر البشیر، تهیه‌کننده و توزیع‌کننده موسیقی در بیانیه‌ای رسانه‌ای گفت: «این ایده برای ارائه حمایت و کمک به مردم غزه شکل گرفت و این پروژه وسیله‌ای برای هنرمندان شرکت‌کننده در این کار بود تا تلاش خود را برای انتقال تصویری از وضعیت کنونی غزه ارائه دهند.

در میان شرکت کنندگان تعدادی از خوانندگان رپ مصری مانند افروتو، مروان پابلو، مروان موسی و داوینچی، علاوه بر آن خواننده دینا الودیدی، خوانندگان امیر عید و دنیا وائل و نوردو مجری رپ تونسی نیز حضور دارند.

دانا صلاح، سیف شروف، و عصام النجار، خواننده فلسطینی-اردنی و همچنین وسام قطب، عمر رمل، زین، فواد گرتلی و ورتکس و بلتی، اسمال ایکس، سیف بطاینه و سیف الصفدی نیز در آن شرکت داشتند.

این محتوا شامل صحنه هایی از بمباران نوار غزه توسط ارتش اسرائیل به همراه تصاویر کودکان مجروح شده است.

کد خبر 1732231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha