برنامه‌ عزاداری‌های مسجد مقدس جمکران برای مناسبت‌های پایانی ماه صفر

مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی ماه صفر با مراسم سخنرانی و مرثیه‌خوانی و آیین‌هایی همچون توسل به حریم کبریا میزان منتظران امام زمان(عج) می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی ماه صفر با برنامه‌های متنوع میزبان عزاداران سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و نیز سالروز شهادت امام رضا(ع) می‌شود.


بنابر این گزارش، سه شنبه، ۲۱ شهریور ماه مراسم توسل به حریم کبریا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حائری و مرثیه خوانی و قرائت دعا توسط سیدرضا نریمانی از ساعت ۲۰ برگزار می‌شود.

از چهارشنبه، ۲۲ شهریور ماه تا جمعه ۲۴ شهریور ماه به مدت سه شب مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی و مداحی و ذکر مصیبت حاج رضا ایزدی در میعاد منتظران برگزار می‌شود.

همچنین، مسجد مقدس جمکران از پنجشنبه، ۲۳ شهریور تا شنبه، ۲۵ شهریور ماه بعد از نماز ظهر و عصر و مداحی حاج عباس محمدی پور میزبان عزاداران پیامبر(ص)، امام مجتبی(ع) و امام رضا(ع) می‌شود.

این گزارش می‌افزاید: آیین ندبه انتظار این هفته از ساعت شش صبح جمعه، ۲۴ شهریورماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و قرائت دعا با نوای حاج عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی در عصر جمعه و زمزمه زیات شریف آل یاسین از ساعت ۱۸ نیز در برنامه‌های پایان هفته میعاد منتظران پیش‌بینی شده است.

برنامه‌ عزاداری‌های مسجد مقدس جمکران برای مناسبت‌های پایانی ماه صفر

کد خبر 1723737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha