رئیس جمهور از برجستگان تدین و عمل انقلابی بود

جامعه مدرسین در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه با صدور پیامی تصریح کرد: رئیس جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نبود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت رئیس جمهور مردمی و خدوم جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر خدمتگزاران به نظام مقدس اسلامی آیت الله آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیرمحترم امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار محترم آذربایجان شرقی و دیگر همراهان -رحمة الله علیهم اجمعین- در حادثه دردناک سقوط بالگرد، همه را داغدار کرد.


رئیس جمهور محبوب ما در سال‌های خدمت در نظام اسلامی در شمار برجستگان تدین و عمل انقلابی بود و در همراهی و همدردی با مردم و تبعیت از فرامین رهبری از هیچ تلاشی فرو گذار نبود.


این خادم آستان قدس رضوی و شاگرد مکتب اهل بیت -علیهم السلام-، آرزوی جان باختن در راه خدا را همیشه در دل داشت و در این حادثه مؤلمه به آرزوی دیرین خود رسید و خدا را در حین خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ملاقات کرد.


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت این فرزند مجاهد انقلاب اسلامی و دیگر شهدای این حادثه را به پیشگاه حضرت ولی عصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف-، رهبر معظم انقلاب -مدظله العالی- و همه ملت شریف ایران، تسلیت عرض می‌کند و از خداوند متعال برای بازماندگان این شهیدان، صبر وشکیبایی و پاداش صابران و برای خود آنان علو درجات اخروی را مسألت می‌کند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

کد خبر 1764385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha