وقوع برخی جرائم در استان سمنان کاهش داشت

عبدالهی رویکرد دستگاه قضایی استان را در گرو جلب رضایت مردم دانست وگفت: شاهد کاهش اعداد و ارقام در حوزه سرقت، تجاوز به عنف و اکراه، سرقت مسلحانه، آدم ربایی و قتل در سطح استان سمنان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ محمد جعفر عبدالهی- رئیس کل دادگستری استان سمنان در آیین تکریم محمد شریف ابراهیمی و معارفه محمدتقی گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: با مدد و مساعدت ارکان اجرایی، امنیتی، انتظامی و قضایی و راهبری نماینده ولی فقیه در استان، امنیت پایدار محقق شده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به کاهش در وقوع برخی جرائم افزود: طی ۶ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد کاهش اعداد و ارقام در حوزه سرقت، تجاوز به عنف و اکراه، سرقت مسلحانه، آدم ربایی و قتل در سطح استان سمنان هستیم.

وی بیان کرد: در دستگاه قضایی استان برای انجام امور مردم دغدغه مند بوده؛ به اعتبار اینکه به صورت شبانه روزی وقت برای ساماندهی هرچه بیشتر امور بکار گرفته می شود.

عبدالهی  تصریح کرد:دادگستری استان سمنان قصد دارد امنیت پایداری را برای مردم استان به ارمغان بیاورد و تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار می بندد.

وقوع برخی جرائم در استان سمنان کاهش داشت

کد خبر 1723791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha