تیم درمانی هلال احمر به بیش از سه هزار زائر حرم رضوی، خدمات درمانی ارائه داد

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: تیم درمانی هلال احمر این شهرستان تاکنون به بیش از سه هزار زائر پیاده امام هشتم(ع) خدمات درمانی رایگان ارائه داد.

محسن نوروزی، مدیر جمعیت هلال احمر شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: ارائه خدمات درمانی و بشردوستانه به زائرین در ایام منتهی به ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) و امام رئوف علی بن موسی الرضا، کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در قالب ارائه خدمات درمانی در موکب و مساجد مسیر زائرین پیاده امام رضا(ع) توسط جمعیت هلال‌احمر شهرستان شیروان در حال انجام است.

 وی خاطرنشان کرد: یک تیم درمانی شامل پزشک، پرستار، تکنسین دارویی و نجاتگران داوطلب جمعیت هلال‌احمر به زائرین پیاده ساکن در محل مسجد صاحب الزمان روستای بیگ نظر حد فاصل شهر قوچان و چناران  خدمات درمانی شامل ویزیت رایگان، کنترل فشارخون، پانسمان و بانداژ و توزیع داروی رایگان را برای زائرین انجام داد.

نوروزی عنوان کرد: پایگاه جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به زائران پیاده امام رئوف از 16 شهریورماه برپا شده و تا پایان روز 25 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

 مدیر جمعیت هلال احمر شیروان اضافه کرد: این طرح چند سال است که برگزار می‌شود و امسال هم نیز، با استفاده از ظرفیت پرستاران و پزشکان جهت ارائه خدمات درمانی و ارائه خدمات پرستاری به زائرین پیاده در محورهای مواصلاتی به مشهد مقدس در حال انجام است.

نوروزی بیان کرد: حجم بالایی از خدمات در بخش های تزریقات، سرم، ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص، عمومی و داروساز، تکنیسن های فنی اورژانس و داروخانه، پرستاران در درمانگاه تخصصی هلال احمر استان ارائه می شود.

وی بیان کرد: سازمان هلال احمر همیشه ارائه خدمات درمانی و کمک داوطلبانه و بشر دوستانه را افتخار خود می داند و این آمادگی را دارد در تمام مواقع خدمات درمانی و دارویی رایگان ارائه دهد.

 

کد خبر 1724040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha