مساجد لندن کمپین حمایت از زلزله زدگان مراکش را راه اندازی کردند

سازمان امداد اسلامی بریتانیا همراه با تعداد زیادی از مساجد لندن طرح جمع آوری کمک های مالی برای بازماندگان زلزله مراکش را اجرایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « london-post»، سازمان امداد اسلامی بریتانیا همراه با تعداد زیادی از مساجد لندن طرح جمع آوری کمک های مالی برای بازماندگان زلزله مراکش را اجرایی می‌کنند.

مساجد لندن جمع آوری روز 15 سپتامبر (جمعه 24 شهریور) را برای اجرای این طرح خیریه اعلام کرده و از همه افرادی که مایل هستند به همنوعان خود در مراکش کمک کنند دعوت کرده اند تا در این کمپین مشارکت داشته باشند.

مساجد لندن اعلام کرده اند که با حمایت سازمان امداد اسلامی بریتانیا اقلام ضروری و همچنین غذا و سرپناه برای بازماندگان زلزله در مراکش آماده کرده و برای آنها ارسال می کنند.

در بیانیه منتشر شده از سوی شورای مساجد لندن آمده است که تلاش ها برای جمع آوری 10 میلیون پوند برای برآورده کردن نیاز زلزله زدگان آغاز شده و به این میزان به زودی به کمک جامعه مسلمانان آماده خواهد شد.

طفیل حسین، مدیر امداد اسلامی بریتانیا می گوید: شنیدن خبر زلزله در مراکش بسیار ناراحت کننده بود، اما مه همه تلاش خود را برای کم کردن غم و اندون بازماندگان این اتفاق انجام می‌دهیم.

زمین لرزه مراکش که در ساعت 11:11 شب 8 سپتامبر رخ داد تا کنون بیش از دو هزار کشته بر جای گذاشته است و با ادامه جستجوی تیم های نجات برای یافتن بازماندگان، احتمال افزایش تعداد کشته ها وجود دارد.

برخی از روستاها در مراکش در نتیجه این زمین لرزه به طور کامل مسطح شده اند و ساکنان در تلاش برای کمک به همسایگان خود از هر وسیله ای که می توانند پیدا کنند، استفاده می کنند.

کد خبر 1724162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha