وحدت، اتحاد و هوشیاری ملت ایران خنثی کننده توطئه دشمنان است

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر حفظ وحدت، گفت: وحدت، اتحاد و هوشیاری ملت ایران، خنثی کننده توطئه های شوم دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز جمعه(۲۴ شهریور) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: در روز رحلت رسول اکرم و امام حسن (ع) شاهد حضور گسترده عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مراسم عزاداری و کاروان غم بودیم و این حضور گسترده نشان از عشق و ارادت به خاندان اهل بیت علیهم السلام است. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه وجود مبارک  حضرت محمد(ص) نعمتی بزرگ برای بشریت است، افزود: همگان باید با مطالعه سیر و منش رسول  گرامی اسلام در مسیر ایشان حرکت کرده و به ترویج سیره و منش ایشان در جامعه بپردازند. 


وی با بیان اینکه سیره و زندگی پیامبر عظیم‌الشان اسلام، راهگشای زندگی بشریت است، ادامه داد: ترویج مکتب پیامبر(ص) عامل سعادت جوامع اسلامی است و حرکت در این مسیر جامعه را به سعادت و سلامت می رساند. 

این مقام ارشد استان امام حسن(ع) را نیز الگوی اخلاق اسلامی دانست و بیان کرد: امام رضا (ع) نیز همچون خورشید درخشانی در ایران اسلامی است و همگان باید با تاسی به ائمه اطهار در مسیر ارزش های دینی و اسلامی حرکت کنند. 


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تقدیر از مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر بیان کرد: ملت عاشورایی ایران و بویژه مردم استان مرکزی در طی ماه های محرم و صفر با برپایی هیات مذهبی و عزاداری عشق و ارادت خود را به خان آن عصمت و طهارت نشان دادند و بار دیگر به تبیین فرهنگ علوی، حسینی و فاطمی در جامعه پرداختند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه به توطئه های شوم و همیشگی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی همواره در صدد توطئه افکنی و ضربه زدن به ارزش های اسلامی بوده و هستند که خنثی کردن این توطئه ها نیازمند آگاهی و هوشیاری همگانی است. 


وی به اهمیت وحدت و امنیت در جامعه تاکید کرد و خاطر نشان کرد: امنیت و وحدت ملی شوخی بردار نیست و تضعیف امنیت عمومی و مقابله با نظام اسلام گناهی نابخشودنی است و با بر هم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد شد. 


آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: منافقین و استکبار جهانی همواره در صدد توطئه افکنی و ایجاد آشوب در جامعه هستند و در آشوب‌ها و اغتشاشات سال گذشته برای فریب جوانان ایرانی تمام توان و ظرفیت خود را بکار گرفتند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه برای استقلال و آزادی این کشور تلاش های فراوانی شده و خون های پاکی بز زمین ریخته شده است، ادامه داد: ملت ایران اسلامی باید آگاه و هوشیار باشند و توطئه های دشمنان را با ولایتمداری، وحدت و آگاهی خود خنثی کنند. 


امام جمعه اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی به پشتوانه ملتی آگاه شکل گرفته است، بیان کرد: این انقلاب امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال با اقتدار در حال پیشرفت است و با قوت به حرکت خود ادامه می‌دهد. 

وی با بیان اینکه ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی با حضور فعال و آگاهانه خود همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند، بیان کرد : مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حضور فعالان، آگاهانه و هوشیارانه داشته اند و با این حضور علاوه بر خنثی کردن توطئه های دشمنان، امنیت را به جامعه بازگرداندند. 

کد خبر 1724306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha