زائران پیاده امام رضا(ع) استقبال خوبی از امام زاده های شاخص داشتند

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: امسال در طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی، زائران پیاده امام رضا(ع) استقبال خوبی از امام زاده های شاخص داشتند.

سعید علیپور، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی همه ساله در ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع) برگزار می شود که مساجد و امام زاده های این استان و شهرستان میزبان زائران پیاده امام رئوف(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور ساماندهی و ارائه خدمات مطلوب به زائران امام رضا(ع) اجرا می شود که امام زاده غیبی، امام زاده حمزه رضا واقع در شهر زیارت، امام زاده عبدالرحمن روستای اسطرخی، امام زاده روستای الله آباد و روستای توده از توابع بخش مرکزی هر شب میزبان خیل زائران پیاده بودند و خدمات درمانی، فرهنگی، مذهبی و پذیرایی خوبی به مهمانان استان هی همجوار ارائه شد.

علیپور عنوان کرد: در طرح قدم های آسمانی تا امام مهربانی روزانه حدود ۳۰ نفر از خادمین افتخاری امامزاده حمزه رضا(ع) این شهرستان، به زائرین پیاده حرم رضوی خدمت رسانی انجام دادند و سعی کردیم طی 10 روز با برپایی ایستگاه های صلواتی و اسکان زائران در مساجد بین راهی و سایر امام زاده ها قدم کوچکی در این راستا انجام شود.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: در این مدت ایستگاه خدمت رسانی آستان مقدس امامزاده حمزه رضا(ع)، در ابتدای ورودی شهر شیروان برپا شده بود که به زائرین امام هشتم(ع) خدمت رسانی کنند و به بیش از پنج هزار نفر از زائرین پیاده حرم رضوی پذیرایی و خدمات رسانی انجام شد.

علیپور اضافه کرد: برپایی نماز جماعت، روخوانی قرآن، سخنرانی، سینه زنی، روایات ائمه اهل بیت(ع) و غیره از جمله برنامه های اجرایی هر شب روحانیون به زائران پیاده بود.

 

کد خبر 1724347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha