لزوم پرداختن به مقوله فرهنگ و هنر در حوزه دفاع مقدس

سردار مرادحاجتی، با تأکید بر لزوم پرداختن به مقوله فرهنگ و هنر در حوزه دفاع مقدس گفت: امروزه با توجه به نقشه پلید دشمنان، قشر کودک و نوجوان و به خصوص دختران جوان ما باید بیشترین مخاطب برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار عبدالرضا مرادحاجتی، در جلسه شورای راهبردی امور فرهنگی هفته دفاع مقدس که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، با تأکید بر لزوم پرداختن به مقوله فرهنگ و هنر در حوزه دفاع مقدس اظهار کرد: امروزه با توجه به نقشه پلید دشمنان، قشر کودک و نوجوان و به خصوص دختران جوان ما باید بیشترین مخاطب برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، افزود: برای اولین بار هفته‌ها قبل از آغاز هفته دفاع مقدس جلسات هم‌اندیشی و تخصصی خود در این حوزه را برگزار کردیم که خروجی آن تهیه یک تقویم فرهنگی مناسب و استانی برای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پایتخت حماسه و جهاد است.

وی اذعان کرد: مردمی بودن و استفاده از زبان هنر مهمترین شاخصه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در خوزستان هستند که البته با خلاقیت و به دور از کلیشه برنامه‌ریزی شده‌اند و در این مسیر نیاز به همکاری همه‌جانبه همه دستگاه‌های فرهنگی استان داریم تا بتوانیم مخاطب جوان امروز را در این حوزه به اقناع برسانیم.

مدیران کل و کارشناسان حاضر در جلسه نیز نقطه نظرات راهبردی خود را جهت تقویت برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس ارائه دادند و خواستار توجه به کودکان، فضای مجازی و اصحاب رسانه و هنر در این حوزه شدند.

کد خبر 1724352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha