خبرنگار شبستان در اولین رویداد رسانه ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان برگزیده شد

خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان با رأی هیئت داوران در اولین رویداد رسانه ای ۸۰۰۰ شهید استان وابسته به دومین کنگره ملی شهدای استان همدان برگزیده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، فراخوان اولین رویداد رسانه ای ۸۰۰۰ شهید استان به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان سال گذشته منتشر شد تا حرکتی برای تولید آثار فاخر در حوزه جهاد و مقاومت باشد.

شهید و ولایت‌مداری، شهید و سبک زندگی اسلامی، شهید و خانواده، شهید و تربیت اسلامی، شهید و کمک مومنانه و خدمات اجتماعی، شهید و ایثار و از خود گذشتگی، شهید و امر به معروف و نهی از منکر محورهای این رویداد بود.

قالب های اولین رویداد رسانه ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان هم شامل گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی و مستند بود.

به گفته قوامی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان ۸۵۰۰ اثر به دبیرخانه اولین رویداد رسانه ای ۸۰۰۰ شهید استان رسید که به وسیله هیئت داورانی از تهران مورد بررسی قرار گرفت و در مرحله اول ۵۵۰۰ اثر و در مرحله دوم ۱۰۰۰ اثر مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

درنهایت پس از دو مرحله بررسی، افراد برتر در بخش های مختلف اولین رویداد رسانه ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان معرفی شدند که سمیه مظاهری، خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان هم موفق به کسب عنوان برگزیده در بخش گزارش خبری شد.

پایان پیام/

کد خبر 1725218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha