کمک 18 هزار پوندی مساجد به موسسه خیریه سلامت بولتون

مساجد در سرتاسر «بولتون» انگلیس مبلغ 18هزار پوند به یک موسسه خیریه سلامت در این شهر  اهدا کرده اند و با این کار به دنبال ایجاد تغییری پایدار و معنادار در جامعه خود هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « aboutislam»، مساجد در سرتاسر «بولتون» انگلیس مبلغ 18هزار پوند به یک موسسه خیریه سلامت در این شهر  اهدا کرده اند و با این کار به دنبال ایجاد تغییری پایدار و معنادار در جامعه خود هستند.

شورای مساجد بولتون که نماینده 11 مسجد در این شهر است، این پول را در ماه رمضان جمع آوری کرد و اکنون در اختیار موسسه خیریه سلامت قرار داده است.

به گزارش بولتون نیوز، مسجد «چاندا» که یکی از مساجد شرکت کننده در این فعالیت است، اعلام کرد که این پول را به خیریه اهدا کرده تا رفاه کارکنان، بیماران و دیگر گروه ها در بنیاد خدمات پزشکی این شهر را متحول کند.

«بابو آدام»، رئیس کمیته بولتون مسجد چاندا، گفت: «ما معتقدیم که اقدام مساجد محلی که به بیمارستان‌ها کمک مالی می کنند، نشان دهنده وجود روح شفقت مهربانی در جامعه است.

وی افزود: این کمک های سخاوتمندانه به عنوان یک راه نجات برای بیمارستان‌ها عمل می کند و آنها را قادر می سازد از بیماران نیازمند حمایت کنند.

آدام همچنین گفت: با مشارکت مساجد محلی، بیمارستان ها نه تنها کمک های مالی دریافت می کنند، بلکه حس اتحاد و همبستگی را در جامعه تقویت می کنند.

همکاری بین مساجد و بنیاد خدمات پزشکی بولتون نشان دهنده قدرت اقدام جمعی و اهمیت کمک به کسانی است که نیازمند هستند.

رئیس کمیته بولتون مسجد چاندا گفت:ما به این کار ادامه خواهیم داد زیرا خیریه در دین ما، اسلام تشویق شده است.

«شارون وایت»، مدیر استراتژی، دیجیتال و تحول در بنیاد خدمات پزشکی بولتون، گفت: ما از تک تک افرادی که از طریق مسجد خود به خیریه بولتون کمک کردند بسیار سپاسگزاریم.

وی افزود: این پول در حال حاضر تفاوتی واقعی برای سلامت و رفاه کارکنان ما و بیماران و خانواده هایی که از آنها مراقبت می کنند ایجاد کرده است.

وایت همچنین گفت:ما واقعا خوش شانس هستیم که چند سالی با کمیته بولتون مسجد چاندا کار کرده‌ایم و مشتاقانه منتظریم تا در آینده نیز با هم در انجام کارهای خیر مشارکت داشته باشیم.

کد خبر 1725604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha