امروز نیازمند نقش آفرینی مداحان در حوزه جهاد تبیین هستیم

به گفته خورسندی، مداحان نقش اثرگذاری در بقای انقلاب اسلامی و موفقیت در دفاع مقدس داشتند و امروز نیز باید در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مصطفی خورسندی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور شب گذشته در همایش مداحان، شعرای آئینی و هیئات مذهبی استان زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه سطح سواد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بالا رفته است لازم است تا مداحان نیز از دانش لازم برخوردار باشند.

وی بر ضرورت عمق بخشی به مباحث سیاسی از سوی مداحان تاکید کرد و گفت: موضوعاتی که از سوی رهبری تاکید می شود مطالبه جوانان است و لازم است تا مداحان در این زمینه نیز ورود کنند.

خورسندی به نقش ذاکران امام حسین(ع) در بیان داشته ها و دستاوردها تاکید کرد و گفت: کلید واژه موفقیت در جذب یک جمله «یا من اظهر الجمیل» است یعنی خوبی‌ها را باید گفت و بدی‌ها را پوشاند.

به گفته رئیس سازمان بسیج مداحان کشور، لازم است تا اطلاعات مداحان در حوزه های مختلف به روز باشد در غیر اینصورت محافل آنان مخاطبانی نخواهد داشت.

وی نقش مداحان در دفاع مقدس را نیز متذکر شد و گفت: مداحان نقش اثرگذاری در بقای انقلاب اسلامی و موفقیت در دفاع مقدس داشتند و امروز نیز باید در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند.

رئیس هیأت امنای حسینیه اعظم زنجان نیز در سخنانی اظهار کرد: زنجان به جهت عشق مردم به ائمه اطهار(ص) پایتخت شور و شعور حسینی لقب گرفته‌ است.

فیروزفر با بیان اینکه زنجانی ها در یوم‌العباس به الگوی همه مردم ایران تبدیل شده اند، گفت: با کمک اهل بیت (ع) این مراسم هر سال باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار می‌شود.

کد خبر 1725699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha