تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از ارزش های دفاع مقدس ناکام مانده است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از ارزش های دفاع مقدس ناکام مانده است، گفت: در این سال ها هوشیاری و بصیرت مردم در کنار تلاش نیروهای امنیتی نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 7 مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به روز سالمندان، گفت: باید نسبت به سالمندان نگاه کریمانه داشته باشیم و امکانات و احتیاجات آنان را به خوبی درک کرده و برآورده کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز ولادت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و آغاز هفته وحدت اشاره کرد و افزود: به دنیا آمدن خاتم النبیین ایام الله است زیرا با آمدن ایشان یک حرکت نورانی ابدی برای بشریت آغاز شد.

امام جمعه شهرکرد هفته دفاع مقدس را نیز ایام الله خواند و اظهار کرد: عنایت و لطف الهی در تمام مقاطع دفاع مقدس جاری بود و با همین الطاف الهی توانستیم در مقابل قدرت های بزرگ دنیا سربلند باشیم و مقاومت کنیم.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس پر از عبرت بوده و برای آینده راهگشاست، تصریح کرد: خاطرات رزمندگان از آن دوران زنده نگه داشتن درس های دفاع مقدس است هرچند برخی ها به آنان بی توجهی می کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از ارزش های دفاع مقدس ناکام مانده است، خاطرنشان کرد: در این سال ها هوشیاری و بصیرت مردم در کنار تلاش نیروهای امنیتی نقشه های دشمنان را ناکام گذاشته است.

کد خبر 1726241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha