رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به سیستان و بلوچستان سفر می کند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به سیستان و بلوچستان سفر می کند.

حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت:  حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فردا به سیستان و بلوچستان سفر می کند.

وی افزود: در ابتدای سفر یک روزه رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به سیستان و بلوچستان، وی در  زاهدان با سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان دیدار خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود: دیدار با کرمی استاندار سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های سفر رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به زاهدان می باشد.


پودینه اذعان داشت: رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک سفر می کند تا  در جشن وحدت این شهرستان شرکت و سخنرانی و در این مراسم از تعدادی از منادیان وحدت و تقریب تقدیر و تشکر خواهد کرد.


وی افزود: همچنین غبارروبی مزار شهید حاج قاسم میرحسینی، دیدار با خانواده شهید اهل سنت، دیدار با فرماندار و امام جمعه از دیگر برنامه های سفر خداداده به شهرستان زهک است.

کد خبر 1726453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha