رویداد بزرگ «ستاره‌های مسجد» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

مظاهری از برگزاری رویداد بزرگ «ستاره‌ های مسجد» در استان چهارمحال و بختیاری خبرداد و گفت: این رویداد به منظور بالابردن میزان جذب نوجوانان مستعد دهه هشتادی و دهه نودی‌ها به مسجد طراحی شده است.

محمدرضا مظاهری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: رویداد بزرگ «ستاره‌های مسجد» به منظور بالابردن میزان جذب نوجوانان مستعد دهه هشتادی و دهه نودی‌ها به مسجد طراحی شده است.
مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جذب جامعه نخبگانی از مدارس در عرصه‌های مختلف و در جهت جوان‌سازی کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری و جذب نوجوانان مستعد و علاقه‌مند در عرصه‌های مختلف به مسجد از اهداف برگزاری این رویداد بزرگ است.
وی، جذب، سازماندهی، نشست، دوره و کارگاه، همایش و گردهمایی ویژه دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها را از دیگر اهداف رویداد بزرگ «ستاره‌های مسجد» عنوان کرد.
مظاهری ابرازکرد: کادر فعال در مساجد به جز مدیر کانون برای موفقیت در فرآیند جذب افراد به کانون‌ها همگی باید در رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال باشند.
این مقام مسئول اذعان داشت: رویداد «ستاره‌های مسجد» در راستای تحقق نهضت بازگشت به مساجد، هویت‌آفرینی، بازآرایی و بازآفرینی رویکردها با ایجاد شبکه‌ای منسجم از نوجوانان و جوانان در مساجد با پذیرش مسئولیت‌ها در قالب جوان‌سازی کادر کانون‌ها با جذب نوجوانان مستعد به کانون‌های فرهنگی هنری و توانمندسازی این قشر در طول سال با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل آموزش و پرورش با رویکرد ارتباط مدارس با مساجد با بهره‌گیری از ائمه جماعات و مبلغان طرح امین در مدارس و مساجد و با نگاه کادرپروری از نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال برگزار می‌ شود.
وی، رویش نسلی نو در مساجد متشکل از نوجوانان علاقه‌مند و متعهد در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بالندگی و ایمن‌ سازی فضای فرهنگی استان با حضور مؤثر و هدفمند نوجوانان مسجد، ایجاد شبکه‌ای منسجم متشکل از ستاره‌های جوان در مساجد و معرفی نخبگان به جامعه جهت به کارگیری در مسئولیت‌های آینده را از دیگر اهداف برگزاری رویداد «ستاره‌های مسجد» عنوان کرد.
کد خبر 1726728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha