پیام شهدا در قالب هنر به جامعه عرضه شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه باید پیام شهدا در قالب هنر به جامعه عرضه شود، گفت: کسانی که در این راستا قدم برمی دارند رزمنده هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۱۱مهر) با تبریک میلاد پیامبر اسلام و امام جعفر صادق(ع) اظهارداشت: شهدا بر فراز قله های فضیلت و مکارم انسانی و اخلاقی ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه درلرستان با بیان اینکه کسی که در قله است، در حیاتش شهید زندگی کرده که به قله رسیده است، افزود: شهدا به دنیا و تما تعلقات دنیا پشت پا زدند و به این درجه رفیع نائل آمدند.

وی با بیان اینکه ما باید برای معرفی حیات طیبه که در آن اخلاق، معنویت و پیشرفت وجود دارد، تلاش کنیم، گفت: حرکت در مسیر شهدا لازمه تبیین حیات طیبه و بیان آرمان های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان اینکه هنر، رسانه، اهل قلم و موسیقی  ویژگی های حیات طیبه را بیان کند، خاطرنشان کرد: اینها تاثبرگذارند و کسانی که در این زمینه فعالیت دارند تکلیف دارند مفاهیم اخلاقی را در این سلطه بیان کنند.

وی با بیان اینکه انفلاب اسلامی برای هنر و موسیقی بسترهایی فراهم کرده که موسیقی ایثار با نوای مهر رشد کند، یادآور شد:  هنرمندان در مسیر ایثار خدمات خوبی به نظام جمهوری اسلامی ارائه دادند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: هنرمندان و رسانه باید فضیلت ها و مکارم اخلاقی، شجاعت، دانایی و توانایی ملت را عرضه کنند و کسانی که در این حوزه قدم برمی دارند رزمنده هستند.

وی تاکید کرد: باید پیام شهدا را با هنر عرضه کرد و در ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین نسل جوان نقش آفرین شد.

کد خبر 1726866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha