گلستانی ها مردمی با فرهنگ و دوراندیش/ توسعه فرهنگی یکی از راه های توسعه و پیشرفت است

زنگانه گفت: یکی از راه های توسعه و پیشرفت های مدنظر، توسعه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امشب (سه شنبه ۱۱ مهر) در مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گفت: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان این وزارتخانه که استان گلستان را به عنوان یک استان فرهنگ دوست، شریف و مظلوم مورد توجه قرار داده اند و رویدادهای بین المللی، ملی و منطقه ای را به این استان اختصاص می دهند، تشکر می کنم.

استاندار گلستان افزود: اینجانب به عنوان فردی برخاسته از مرد شریف این استان، افتخار می کنم که گلستانی هستم و از پیشینه غنی فرهنگی و هنری برخوردار است.

وی ادامه داد: مرد گلستان مردمی هنر دوست، هنرپرور و شریف هستند که در همه مقاطع و طول تاریخ و پیروزی انقلاب اسلامی و وقایع اخیر نشان دادند که مردمی با فرهنگ و دوراندیش هستند.

زنگانه با بیان اینکه یکی از توسعه و پیشرفت های مدنظر، توسعه فرهنگی است، گفت: از همه کسانی که در برگزاری این رویداد ارزشمند همکاری داشتند تشکر می کنم.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در استان گلستان از روز (جمعه ۷ مهر) به مدت چهار روز در تالار فخرالدین اسعدگرگانی و مجتمع فرهنگی و هنری کردکوی برگزار شد.
 

کد خبر 1726947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha