رشد ۴۲۱ درصدی درآمد اداره اوقاف استان زنجان در نیمه نخست امسال

به گفته حجت الاسلام کرمی، با رشد ۴۲۱ درصدی درآمد اداره اوقاف در نیمه نخست امسال، این نهاد رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز در نشست خبری با یادآوری اینکه اوقاف زنجان امروز قدرت سرمایه‌گذاری هزار میلیاردی پیدا کرده‌ است، اظهار کرد: با همکاری سایر دستگاه ها اقدامات بسیار خوبی در حوزه سرمایه‌گذاری در اوقاف انجام شده است.


وی با بیان اینکه قضاوتی که درباره اوقاف می‌شود غیر کارشناسی و غیرمنصفانه است، گفت: این قضاوت های غیرکارشناسی به دلیل نداشتن اطلاعات دقیق درباره موقوفات است. 


حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه اوقاف استان زنجان با هیچ دستگاهی چالشی ندارد، خاطرنشان کرد: به سه مصلای نماز جمعه به مبلغ بیش از چهار میلیارد تومان از اقدامات صورت گرفته توسط اوقاف استان بوده است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اضافه کرد: در حوزه حفظ حقوق موقوفات نیز اقدامات متعددی انجام داده ایم و دقیقا بر اساس نیات واقف عمل شده است.


به گفته وی، برخی از موقوفات تبدیل به احسن شده است و با تعامل با اداره راه و شهرسازی ۵۱۹ واحد در حال ساخت بوده که از این طریق ۴۸ میلیارد پذیره‌ نویسی انجام شده است، همچنین برای احقاق حقوق موقوفات ۴۸۵ پرونده تشکیل شده است‌.

کد خبر 1727205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha