کاروان پیک امید به مناطق کم برخوردار استان زنجان اعزام می شود

حجت الاسلام عیسی خانی با تشریح برنامه های هفته کودک در استان زنجان از اعزام کاروان پیک امید به مناطق کم برخوردار و برگزاری برنامه های شاد و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علیرضا عیسی‌خانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های هفته کودک اظهار کرد: برنامه‌های هفته ملی کودک با هدف توجه به حقوق کودکان و برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط زندگی آنان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه از ۱۵ الی ۲۱ مهرماه به عنوان هفته کودک نامگذاری شده است، تصریح کرد: به همین منظور تئاتر شاد و موزیکال «شاهزاده خانم زشت» از ۱۵ تا ۲۵ مهرماه در سالن آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به نمایش درمی آید.

عیسی خانی به اکران فیلم پویانمایی «بچه زرنگ» در سینماهای بهمن و روشای زنجان از ۵مهرماه خبر داد و گفت: این نمایش برای دانش‌آموزان و ادارات استان با ۵۰ درصد تخفیف و همچنین به صورت سیار در شهرستان های استان اکران می‌شود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از اعزام کاروان پیک امید به مناطق کم برخوردار در هفته کودک خبر داد و یادآور شد: عیادت از کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان‌های استان، برگزاری برنامه رصدی به مناسبت هفته جهانی فضا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

به گفته وی، ۲۱ مهرماه نیز با همکاری سازمان‌ها و ادارات مرتبط با حوزه کودک در جاده گاوازنگ جشن خانواده‌گی پرواز بادباک‌ها همراه با نمایش و دیگر برنامه های شاد و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

عیسی خانی ادامه داد: برپایی نمایشگاه اعضا کودک و نوجوان در مراکز ثابت سطح استان و آمادگی جهت بازدید کودکان و نوجوان، برپایی کارگاه قصه گویی، نقاشی، سفالگری، کاردستی، نمایشگاه نقاشی رنگ شادی، مسابقه ادبی و پخش نمایش فیلم از دیگر برنامه های هفته ملی کودک در استان خواهد بود.

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ضمن اشاره به روزشمار هفته کودک اظهار کرد: جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، ویژگی‌ها، نیازها و خواسته‌های کودکان امروز، هم‌گرایی و هم‌افزایی فعالیت‌های دستگاه‌ها و نهادهای فعال حوزه‌ی کودک، ارتقای سطح دانش و آگاهی فعالان این‌حوزه به‌ویژه کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری، معرفی کانون و ظرفیت‌های آن به جامعه به‌ویژه خانواده‌ها و اولیای تربیتی از اهداف برنامه های هفته کودک است.

کد خبر 1727345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha