عملیات طوفان الاقصی، انتقام سخت از جنایت صهیونیست ها در مسجدالاقصی بود

نماینده دیار پانزده خردادگفت: عملیات طوفان الاقصی، انتقام سخت از جنایت صهیونیست ها در مسجدالاقصی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بمناسبت عملیات بزرگ طوفان الاقصی توسط رزمندگان مقاومت بر علیه اسرائیل در جمع خبرنگاران گفت: عملیات پیچیده و ترکیبی امروز جوانان مبارز فلسطینی در نوار غزه، انتقام سخت مقاومت اسلامی از تجاوز جنایت کارانه رژیم غاصب اسرائیل، در مسجد الاقصی و سرزمین های اشغالی فلسطین بود.

وی افزود:این عملیات موفق، هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی را بیش از گذشته، آشکار ساخت و سامانه دفاعی گنبد آهنی و چتر امنیتی رژیم اشغالگر قدس را به چالش کشاند.

نوش آبادی شجاعت رزمندگان مقاومت را بی نظیر دانست و تصریح کرد:این طوفان سهمگین، خشم مردم مظلوم فلسطین است که از غزه آغاز و انشالله به کرانه باختری و سایر نقاط کشور فلسطین کشیده خواهد شد و هشداری جدی به کشورهای مرتجعی است که با عادی سازی روابط خود با رژیم غاصب صهیونیستی، به آرمان های ملت فلسطین خیانت کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:حملات گسترده از زمین، هوا و دریا و عملیات پهپادی، موشکی و سایبری جوانان غیور فلسطینی و غافلگیر کردن دشمن صهیونیستی، تحقق وعده الهی و نوید بخش افول و زوال زودهنگام این رژیم منحوس و  آرزوی دیرینه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، در نابودی غاصبان قدس شریف است.

نماینده مردم دشت ورامین در پایان بیان داشت: این پیروزی بزرگ را به رهبر عظیم الشان انقلاب و ملت بزرگ ایران و ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت، تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال، عزت روز افزون اسلام و ملت های مسلمان را خواهانم و امیدوارم در نهایت جبهه اسلام بر کفر پیروز گردد. 

کد خبر 1727507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha