طوفان الاقصی نشان داد اسرائیل عاجز و درمانده است

سردار نقدی گفت: توهم تبلیغاتی اسرائیل با همکاری ابر قدرت ها بوده است و بروز طوفان الاقصی نشان می دهد که این رژیم چقدر عاجز و درمانده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، محمدرضا نقدی رئیس ستاد ۱۳ آبان کشور صبح امروز دوشنبه(۱۷مهرماه) در دومین جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت:طوفان الاقصی و حمله فلسطینی ها یک حرکت منحصر به فرد در نظم نوین جهانی است و همه دنیا فهمیدند که شکست رژیم صهیونیستی چقدر آسان و راحت است. 
وی افزود: توهم تبلیغاتی اسرائیل با همکاری ابر قدرت ها بوده است و طوفان الاقصی نشان می دهد که این رژیم چقدر عاجز و درمانده است و زور این رژیم فقط برای خانه های بی دفاع و بمباران زنان و کودکان است. 
سردار نقدی تصریح کرد:  ماهیت اسرائیل پوشالی است و در ۲۴ ساعت یک عملیات معمولی نتوانستند با تمامی ابزارهای بروز نظامی خود وابسته به یک ابرقدرتی مانند آمریکا هستند. 
رئیس ستاد ۱۳ آبان کشور بیان داشت: در منطقه، تمام پایگاه های آمریکا و اسرائیل در رادار مجاهدین اسلام است و برای رهایی از نابودی تجهیزات و نظامیان خود باید بروز شوند، دنیا و ملت ها تغییر کرده اند، آمریکایی ها از تحولات جهان عقب هستند و شکست های خود را در منطقه و جهان نمی خواهند باور کنند و دنیای امروز تحمل رژیم صهیونیستی را نخواهد داشت. 
وی با اشاره به آمادگی رزمندگان اسلام در حال حاضر گفت: هر حرکتی در منطقه که همراه با حماقت باشد با پاسخ رزمندگان و مجاهدین مواجه خواهد شد و نقطه ضعف های آنها در یک روز مشخص شد و اگر هوشیار باشند همین الان آتش بس را اعلام می کنند. 
سردار نقدی کشتار بی گناهان را یک دستاورد پوچ و افزودن به لیست سیاه اسرائیل و آمریکا دانست و گفت: در اسرائیل همه خود را نظامی می دانند و شهروند عادی طبق اظهارات خودشان وجود ندارد ولی رزمندگان مقاومت با رعایت تمام قوانین جنگی رفتار کردند اما شاهد هستیم بمباران فسفری منازل و شهرک های غیر نظامی صورت گرفته است. 
رئیس ستاد یوم الله ۱۳ آبان در پایان اظهار داشت:امسال ۱۳ آبان با حضور حامیان قدس و فلسطین دیدنی تر خواهد شد و قطعا تظاهرات کنندگان نابودی رژیم جعلی اسرائیل را با فریاد رساتر اعلام خواهند کرد.

کد خبر 1727726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha