امنیت از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و شعائر آیینی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: امنیت یکی از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و بزرگداشت شعائر آیینی است که نیروی انتظامی به خوبی این امنیت را با تلاش شبانه روزی تأمین می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، بمناسبت هفته نیروی انتظامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل همراه با جمعی از اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان آران و بیدگل با فرمانده انتظامی آران و بیدگل دیدار کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در این دیدار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: ایجاد امنیت از وظایف خطیر نیروی انتظامی است و این نهاد در احساس امنیت و آرامش جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار با تقدیر از نیروی انتظامی در برنامه های مذهبی بویژه ایام محرم و صفر افزود: امنیت یکی از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و بزرگداشت شعائر آیینی است که نیروی انتظامی به خوبی این امنیت را با تلاش شبانه روزی تأمین می کند.

امنیت از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و شعائر آیینی است

عزاداری های امسال طی ۱۰ سال اخیر کم سابقه بود

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل هم در این دیدار گفت: رویکرد فرماندهی انتطامی آران و بیدگل در دو حوزه انتظامی و فرهنگی  آموزشی است و معتقدیم بسیاری از موضوعات و چالش ها و معضلات جامعه با فرهنگ سازی رفع می شود.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده افزود: هیئات مذهبی بستر بسیار مناسبی برای فرهنگ سازی و آموزش در جامعه است و در این راستا با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در سال گذشته نشست هایی در این زمینه در هیئات مذهبی برگزار شد که این برنامه ها تداوم خواهد داشت.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل با تمجید از عزاداری های پرشور مردم این شهرستان در محرم و صفر تصریح کرد: هیئات مذهبی آران و بیدگل امسال با نظم خاصی به اجرای برنامه های عزاداری پرداختند و خوشبختانه با همکاری هیئات مذهبی و برنامه ریزی اداره تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی کمترین چالشی در این ایام در شهرستان نداشتیم.

امنیت از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و شعائر آیینی است

هاشمی زاده ادامه داد: عزاداری های هیئات مذهبی در محرم و صفر امسال، هم از لحاظ کاهش آسیب ها و نظم و امنیت طی ۱۰ سال اخیر کم سابقه بود.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل در ادامه توصیه کرد: شورای هیئات مذهبی، مجموعه هیئات را ترغیب کنند تا جوانان را پای کار بیاورند و به جوانان بیشتر بها دهند و ریش سفیدها بیشتر نقش مدیریتی و نظارتی داشته باشند تا از انشعاب هیئات مذهبی جلوگیری شود.

هاشمی زاده در پایان از تلاش های خبرگزاری شبستان و رسانه خیمه گاه آران و بیدگل به عنوان رسانه های تاثیرگذار شهرستان در بازنشر و آموزش نام برد و از زحمات خبرنگاران در این راستا تقدیر کرد.

در ادامه این نشست، سید حسین حسینی رئیس شورای هیئات مذهبی و محمدخداترس رئیس کانون مداحان آران و بیدگل به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان با اهدای لوح، از زحمات فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل تقدیر شد.

امنیت از مهم ترین لوازم برگزاری پرشور مراسم مذهبی و شعائر آیینی است

کد خبر 1727795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha