برنامه ریزی ارشاد برای افزایش دو برابری شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی

مدیرکل ارشاد خوزستان در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی مدهامتان، بر ضرورت افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های آینده تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، اختتامیه مسابقات قرآنی مدهامتان پیش از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان در استان خوزستان اظهار کرد: بیش از 600 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند و برنامه ریزی ما این است که در دوره‌های آینده این تعداد به دو تا سه برابر افزایش یابد.

مجید منادی تأکید کرد که مدهامتان یک مسابقه قرآنی فراگیر و جذاب است که توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم برنامه‌های قرآنی را با حضور مسئولان بهبود دهیم، افزود: باید در حوزه فرهنگ و هنر نیز به سمتی حرکت کنیم که همانند مساجد در فرهنگ اسلامی، مرکز تمامی زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باشند.

وی عنوان کرد: باید فضای هنری را نیز باز کنیم تا کانون‌های مساجد بتوانند پیام‌های فرهنگ و هنر دینی را به زبان هنری منتقل کنند و امیدواریم که این اهداف در استان خوزستان محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1727945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha