هنرمندان جشنواره بین‌المللی پانتومیم، مروج فرهنگ ایران در سطح جهانی هستند

قاسمی با یادآوری اینکه هنرمندان حاضر در دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم می‌توانند مروج خوبی از فرهنگ ایران در سطح جهان باشند، گفت: این جشنواره صدای هنر، هنرمندان زنجانی را به گوش جهانیان می رساند.

ابراهیم قاسمی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با ابراز خرسندی از میزبانی استان زنجان در دومین جشنواره بین المللی پانتومیم، به کارکردهای مستقیم و غیرمستقیم این جشنواره در استان زنجان اشاره کرد و گفت: هنرمندان در این جشنواره می‌توانند همتای خود را از استان‌ها و کشورهای دیگر ببینند و بتوانند از توانمندی و استعدادهای آنان برای بالا بردن سطح کار خود استفاده کنند.


وی با یادآوری اینکه در این جشنواره هنرمندان با قابلیت و پتانسیل دیگر هنرمندان در سطح بین الملل آشنا می‌شوند، گفت: این جشنواره فرصت مغتنمی برای ارتقا جایگاه هنری استان زنجان است.


قاسمی برگزاری این جشنواره را بستری برای معرفی هنر استان زنجان خواند و افزود: این جشنواره بین المللی فرصت خوبی است تا ما صدای هنر استان خود را به گوش همگان در سطح ملی و بین‌المللی برسانیم.


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به نگرش مثبت هنرمندان کشورهای خارجی به ایران گفت: به اعتقاد آنان، ایران دارای فرهنگ و تمدن بسیار غنی است و از بودن در این استان ابراز خوشحالی و خرسندی می کنند.

 
قاسمی با یادآوری اینکه هنرمندان حاضر در دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم می‌توانند مروج خوبی از فرهنگ ایران در سطح جهان باشند، گفت: این اولین رویداد هنری بین المللی است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود.


وی اضافه کرد: این یک تجربه مغتنم است و باید تلاش کنیم از این تجربه در اجرای جشنواره‌های مشابه در سطح بین الملل استفاده کنیم و از آن برای خدمت به هنرمندان بهره بگیریم.

 
قاسمی از هنرمندان، رسانه‌ها و مسئولان استان که در اجرای این جشنواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند، تقدیر نمود. 

کد خبر 1727991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha