تهیه و توزیع ۵٠٠ پُرس غذای گرم برای نیازمندان

جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان گفت: 500 پُرس غذای گرم توسط گروه های جهادی پخت و بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شهرستان توزیع شد.

مهدی کیوان، جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این میزان غذای گرم توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالمهدی (عج) و گروه جهادی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی طبخ و توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع غذای گرم و سبد معیشتی برای نیازمندان و مستمندان از جمله برنامه‌های اصلی و مهم بسیج و گروه های جهادی است و در تلاش هستیم تمام نیازمندان در مناسبت های مختلف با مشارکت افراد نیکوکار از این کمک‌ها برخوردار شوند.

کیوان با اشاره به اینکه جمعیت مددجو و نیازمند شهرستان دارای مشکلات عدیده ای هستند، عنوان کرد: رفع مشکلات این قشر نیازمند مشارکت دستگاه‌های گوناگون است.

جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان ضمن تشکر از مشارکت گروه های جهادی در دستگیری از نیازمندان و رفع مشکلات آنان اضافه کرد: محرومیت زدایی در عرصه‌های گوناگون، کمک به ساخت و تامین مسکن، حامی یابی برای ایتام و تهیه سبد معیشتی و غذای گرم برای نیازمندان و همچنین مددجویان تحت پوشش از جمله این کمک‌ها بوده که هر ساله توسط گروه های جهادی صورت می‌گیرد.

کیوان بیان کرد: مردم خیر و سایر ارگان ها طی چند سال اخیر با هدف اجرایی شدن طرح کمک مومنانه و اجرای فرمان مقام معظم رهبری، فقرزدایی و توزیع بسته‌های معیشتی فعال بوده‌اند و با سپاه این شهرستان همکاری کردند.

وی بیان کرد: از خیرین و افراد توانمند شهرستان خواستاریم برای کمک به افراد نیازمند و کم درآمد شهرستان، سپاه ناحیه بسیج را در این امر مهم یاری کنند تا شاهد تداوم کمک‌های مومنانه در این شهرستان باشیم.

کد خبر 1728022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha