۱۹ مهرماه یادآور اهمیت تعامل ارکان مسجد برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی است

مجید خوبی زاده گفت: ۱۹ مهرماه بهانه ای است تا با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری به نقش تاثیرگذار کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اهمیت تعامل بین ارکان مسجد تا دستیابی به مساجد تراز اسلامی پی ببریم.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مقام معظم رهبری در چنین روزی در در دیدار علما و روحانیان خراسان شمالی
فرمود: «من سفارش می کنم که کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید؛ البته با همکاری بسیج. بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد، اختلاف به وجود بیاید. با همکاری بسیج، این کانون های فرهنگی هنری مساجد را موثر کنید، برایش کار کنید».

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: همچنین ایشان در این دیدار فرمودند: «بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می کند، فراهم کنید. مطالعه کنید. خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانون های فرهنگی - هنری بروید و پذیرای جوان ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا».

وی با بیان اینکه این سخنان رهبری حاوی پیامی مهم است، ابراز کرد: ایشان تأکید دارند همه ارکان مسجد اعم از هیئت امنا، پایگاه های مقاومت بسیج، کانون های مساجد و مراکز نیکوکاری حول محور امام جماعت برای پویایی خانه های خدا با هم همکاری و همراهی کنند.

خوبی زاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری انتظار دارند ارکان مسجد نوجوانان و جوانان را جذب کنند و از ظرفیت مساجد برای تربیت دینی آنها بهره ببرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری باید در اولویت فعالیت های متولیان مساجد باشد.

وی عنوان کرد: ۱۹ مهرماه بهانه ای است تا با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری به نقش تاثیرگذار کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اهمیت تعامل بین ارکان مسجد تا دستیابی به مساجد تراز اسلامی پی ببریم.

کد خبر 1728074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha