گشایش نمایشگاه نقاشی «تابستانه» از آثار ۳۰ هنرمند آران و بیدگلی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از گشایش نمایشگاه نقاشی با عنوان «تابستانه» متشکل از آثار ۳۰ هنرمند این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آئین گشایش نمایشگاه نقاشی با عنوان «تابستانه» در شهرستان آران و بیدگل به همت آموزشگاه آزاد هنری کیمیای هنر و مؤسسه کیمیاهنر مرنجاب با همکاری این اداره برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه با حضور ۳۰ هنرجو و با مجموعه ای از ۵۰ اثر تابلوی طراحی و نقاشی با تکنیک مداد، سیاه قلم و مدادرنگی برپا شده است.

قربانی ادامه داد: در این مدرسه تابستانی که با هدف آموزش و شناخت و پرورش استعداد های هنری کودکان و نوجوانان با شعار (کودک خلاق در عصر دیجیتال) برگزار شد، حدود ۲۷۰ هنرجو در بیش از ده دوره آموزشی شامل نقاشی خلاقیت، طراحی عمومی، نقاشی پاستل، نقاشی آب رنگ، نمایش خلاق، بازیگری، برنامه نویسی، هنر و ریاضی، فن بیان و مهارت گفتاری، سفالگری، خط و خوشنویسی، طراحی فرش گرافیک و موبایل گرافی برای رده های مختلف سنی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

گشایش نمایشگاه نقاشی «تابستانه» از آثار ۳۰ هنرمند آران و بیدگلی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این نمایشگاه آثار هنرمندان حنانه درویش، حسین الماسی، عارفه صدیقی فر، مسیح منصوری، نازنین زینب جندقیان، هستی یادگاری، فاطمه معیلی، نرگس دشتبان زده، ملیکا مولایی، نازنین ستاره، زینب حاجی قدیرزاده، نگین بلالی، مهدیه عارضی، علیرضا جعفری، فروزان فرزانگان، نگار آزادپور، زهرا وشادی، امیرعلی عارف پور، نازنین زهرا یارمند، حدیثه باغبان زاده، زهرا قنبری، کوثر دهقانی، زینب احسن زاده، الهام سادات مریخی، فاطمه اقبالی، ستایش وزیرپور، سحر وزیرپور و ستاره وزیرپور در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

علاقه مندان می توانند تا ۲۵ مهرماه سال۱۴۰۲همه روزه از ساعت۱۷ الی ۲۰ در آران و بیدگل، خیابان زینبیه، حجاب هفتم، ساختمان ابوتراب پذیرای علاقه مندان می باشد.

کد خبر 1728207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha