نمایشگاه سفال و کاردستی ویژه کودکان و نوجوانان گشایش یافت

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان گفت: به مناسبت هفته کودک، نمایشگاه سفال و کاردستی در محل این کانون برای کودکان و نوجوانان شهرستان گشایش یافت.

افسانه رحمانی فضلی، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز برپاست که در آن 200 اثر از 200 کودک و نوجوان برای بازدید عموم علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته کودک، 40 عنوان برنامه در این شهرستان اجرا می شود که شامل بازدید و مراجعه دانش آموزان مدارس و مهدها از کانون، عضویت رایگان، فضاسازی با شعار «کودکی بهتر زندگی بهتر» و تزیین 6 پنل با موضوع هفته ملی کودک است.

رحمانی فضلی عنوان کرد: عضویت رایگان در کانون به مدت سه روز ادامه داشت که 100 نفر عضو شدند و به غیر از آن بچه های بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش مراکز بهزیستی عضویت رایگان شدند، کودکان و نوجوانان از سنین 6 تا 17 سال می توانند عضو کانون شده و از خدمات و فضای آن برخوردار شوند.

 مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شیروان بیان کرد: در این چند روز دانش آموزان و کودکانی که از مهدها به کانون مراجعه کردند پس از بازید از مرکز برای آنان قصه گویی، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، کتابخوانی و پخش فیلم برای آنان صورت گرفته است تا به اینگونه فضاهای مناسب با سن آنان ترغیب شوند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: پس از بازدید و اجرای برنامه های متنوع برای مراجعین، مانور کنترل خشم به آنان آموزش داده شده و سخنان و نکاتی درباره اهمیت این موضوع و مقابله با آن عنوان شده است، بیشتر سعی شده تا برنامه های شاد به آنان معرفی شود تا جذب فضای کانون شوند و ارتباط قوی و موثری با کتابخوانی پیدا کنند.

کد خبر 1728226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha