آران و بیدگلی ها در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و شکرانه پیروزی مبارزان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی در این شهرستان خبر داد.

عمران دلاوریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: راهپیمایی مردم انقلابی شهرستان آران و بیدگل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس و کودک کش اشغالگر صهیونیستی همزمان با سراسر کشور در آران و بیدگل برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این راهپیمایی در شهر آران و بیدگل با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه ۲۱ مهرماه بعد از اقامه نماز جمعه از محل مصلای نماز جمعه به سمت میدان سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

دلاوریان ادامه داد: همزمان در شهرهای نوش آباد، ابوزیدآباد و بخش کویرات و سفیدشهر هم راهپیمایی انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: مردم ولایتمدار شهرستان آران و بیدگل بار دیگر ضمن اعلام حمایت از آزادی مسجد الاقصی در این راهپیمایی ضد صهیونیستی حضور به هم خواهند رساند و مرگ اسرائیل را فریاد خواهند زد.

کد خبر 1728277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha