رژیم صهیونیستی جایگاه جعلی خود را در دنیا از دست داده است

حسینی گفت: رژیم صهیونیستی جایگاه جعلی خود را در دنیا از دست داده و همه متوجه غاصب بودن و جعلی بودن این رژیم شده‌اند.

علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: پیروزی‌های اخیر رزمندگان فلسطینی در دفاع از حق غصب شده خودبود و رهبر معظم انقلاب با صراحت مواضع نظام را تببین فرمودند.

وی بیان کرد: معظم‌له بیان داشتند که «این شکست از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است که بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند».

حسینی افزود: رژیم صهیونیستی جایگاه جعلی خود را در دنیا از دست داده و همه متوجه غاصب بودن و جعلی بودن این رژیم شده‌اند.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی در حوزه اطلاعاتی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کرد بزرگترین و پیشرفته‌ترین نظام‌های اطلاعاتی در جهان را دارد توان نداشت که زمان عملیات نیروهای حماس را مشخص و یا مسیرهای عملیاتی را شناسایی کند.

وی گفت: این شکست اثبات می‌کند موساد از قدرت و توانمندی اطلاعاتی افسانه‌ای برخوردار نیست.

حسینی خاطرنشان کرد: مردم جهان هیچ‌گاه جنایات اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهند کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، نبرد حماس علیه رژیم صهیونیستی را ضربه مهلکی بر پیکره نیمه جان اسراییل عنوان کرد و افزود: با حمله حماس به رژیم صهیونیستی هیمنه پوشالی این رژیم فرو ریخت و برای جهانیان ثابت شد که قدرت اسراییل از خانه عنکبوت هم شکننده‌تر است.

وی تصریح کرد: ریشه بدبختی‌های اسراییل این است که حاضر نیست یک واقعیت را بپذیرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، اسراییل یک اسب بازنده است و باید سرزمین اشغال شده را به صاحبان اصلی خود یعنی مردم فلسطین تحویل دهد.

 دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: این حمله چنان بر پیکره رژیم صهیونسیتی اثر مخرب داشته است که هنوز بعد از چند روز نتوانسته است تلفات خود را ارزیابی کند و به صورت کور مناطق نوار غزه را بمباران می‌کند و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت می‌رساند.

وی ابراز داشت: ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر  پنجشنبه یک‌هزار و ۲۰۰ نفر شهید شده اند که اغلب آنها زنان و کودکان هستند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: یکی از مسائل مهم در این حمله تاریخی این است که بر خلاف تردیدهای قبلی کشورهای منطقه بدون تردید از فلسطین حمایت کردند و بعضاً دستور عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را از دستور کار خود خارج کردند.
حسینی با تأکید به ضرورت عکس‌العمل دنیای اسلام در مقابل جنایات صهیونیست‌ها، خاطرنشان کرد: همه دنیای اسلام، علی‌الخصوص کشورهای عربی منطقه موظف به حمایت از ملت فلسطین هستند.

کد خبر 1728347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha