پیروزی با مردم فلسطین است

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه پیروزی با مردم فلسطین است، گفت: ما از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، ححت الاسلام سیدعلی حسینی، در اجتماع طلاب و فضلای بروجرد به منظور حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین در حوزه علمیه امام صادق(ع) اظهارداشت: در منابع روایی ما آمده است که اگر کسی مظلوم واقع شد و از شما درخواست کمک کرد، اگر چه مسلمان هم نباشد کمک آن کنید اگر کمک نکنید مسلمان نیستید.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در روایتی از امیر المومنین(ع) آمده است که فرمودند: یار و یاور ستم دیده و دشمن ستمگر باشید، افزود: حال اگر آن مظلوم مسلمان باشد، وظیفه ما در قبال آن مضاعف خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم فلسطین هم مردم مسلمان و هم مظلوم هستند باید کمک شان کنیم، عنوان کرد: ما با حمایتی که از فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و یمن می کنیم در واقع حمایت از خودمان است.

وی ادامه داد: اگر دشمن فلسطین، سوریه، لبنان، عراق و یمن را شکست داد به سراغ ما می آید جنگ به داخل کشور کشیده می شود ما برای اینکه جنگ در کشور نباشد باید به کمک حامیان مان برویم.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه ما از پیروزی رزمندگان فلسطین بسیار خرسندیم و از بمباران مناطق مسکونی توسط اسرائیل بسیار نگران و ناراحت هستیم، گفت: قطعا به یاری خداوند پیروزی با مردم فلسطین است.

کد خبر 1728621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha