ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر راه مقابله با شبهات دشمنان است

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: آموزش و توانمند سازی جهت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام احد عبداللهی، امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی  استان لرستان که با حضور مدیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان در قالب توطئه های مختلف ارزش های دینی و فرهنگی را مورد هدف  قرار داده است.

مدیر حوزه های علمیه استان لرستان افزود: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید با برنامه ریزی مستمر در راستای بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان تلاش شود.

وی با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در مقابله با توطئه های دشمنان و همچنین ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: مبارزه با بدعت ها و دفاع از دین و مکتب دین در برابر تهاجم شبهات از رسالت های طلاب است.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه امر به معروف ونهی از منکر شرایط خاصی دارد، افزود: تقویت آموزش برای آحاد مردم جامعه و طلاب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش طلاب و توجه به مباحث امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: استفاده از روش‌های نوین برای مطالبه گری و امربه‌معروف و نهی از منکر ضروری است.

مدیر حوزه های علمیه استان لرستان بحث اندیشه‌ورزی در فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، اهمیت زیادی دارد.

کد خبر 1728835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha