احداث جاده آران و بیدگل به چرم‌شهر، جنوب کشور را به پایتخت نزدیک می کند

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل گفت: با احداث جاده ۱۰۵ کیلومتری آران و بیدگل به چرم‌شهر، جنوب کشور به پایتخت متصل می‌شود و مسیر ترانزیت کشور، هزینه‌های سوخت و زمان سفر بسیار کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، امیرحسین عصارزاده در گفت و گو با خبرنگاران گفت: احداث جاده ۱۰۵ کیلومتری آران و بیدگل به چرم‌شهر، پروژه بزرگ راهسازی این شهرستان است که اجرای آن حائز اهمیت است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه، جنوب کشور به پایتخت متصل می‌شود و مسیر ترانزیت کشور، هزینه‌های سوخت و زمان سفر بسیار کاهش می‌یابد.  

عصارزاده با اشاره به اینکه فاز یک این پروژه به تصویب رسیده و استعلامات آن اخذ شده است، اظهار داشت: این پروژه دارای مشاور منتخب است و فاز ۲ طراحی آن نیز آغاز می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: این پروژه برای سه استان تهران، اصفهان و قم با اهمیت بوده و تلاش‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی آن بعمل آمده است.   

عصارزاده در خصوص دیگر پروژه‌های راهسازی این شهرستان اظهار کرد: جاده ابوزیدآباد تا روستای فخره اجرا شده است و از فخره تا کاشان ۱۰ کیلومتر مسافت دارد که این پروژه هم اینک توسط سه مجموعه پیمانکاری در حال اجرا می باشد همجنین بخش‌هایی از اقدامات برای ۲ هزار و ۸۰۰ متر از این پروژه انجام و سازه پل‌ها و اجرای آسفالت بخشی از این مسیر توسط خیران شهرستان انجام شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل با اشاره به ساخت هفت دهانه پل و اجرای عملیات آسفالت ۲ کیلومتر از این مسیر، ادامه داد: در تلاش هستیم تا اقدامات سه کیلومتر از این جاده طی ماه‌های آینده اجرا شود و زیر بار ترافیک برود. 

عصارزاده ادامه داد: فاز دوم این پروژه هفت کیلومتر بوده که فعلا اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده و دارای پیمانکار منتخب بوده که مشغول به کار است.  

وی تصریح کرد: فاز سوم پروژه حد فاصل کشتارگاه تا سه راهی کنار گذر آران و بیدگل است که چند ماه گذشته از طریق مناقصه به پیمانکار واجد شرایط واگذار شده و پروژه در حال احداث است.  

 عصازاده با بیان اینکه کنارگذر آران و بیدگل به مسافت ۴۲ کیلومتر در حال احداث است، اظهار کرد: هم اینک ۲۲ کیلومتر از این پروژه زیر بار ترافیک است و برای بهسازی و اتمام ساخت پل منصوری مناقصات انجام و اعتبار لازم تامین شده است.  

کد خبر 1728884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha