افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاد دانشگاهی در کردستان

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی در کردستان با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناورانه اظهار کرد: آنچه که در این نمایشگاه دانش بنیان قابل توجه است وجود نیروهای جوانی است که در این مجموعه فعالیت دارند.

وی خلاقیت را نیز از موارد قابل توجه این نمایشگاه برشمرد و افزود: کشور ما دارای جوانان خلاق و پای کاری  است که نیازمند توجه بیشتر هستند و باید به آنها میدان داده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان ارق وطن و میهن و تلاش برای ارتقای مسائل علمی و کاری و مسائل فناورانه در کشور را نیز مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: تلاش جوانان این استان در کنار تجربه بزرگان کار منجر به بکارگیری و اشتغال شده که قابل تقدیر است.

وی خواستار توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی در حوزه کارهای فناورانه شد و بیان کرد: توصیه ما این است که پشتیبانی لازم ازجوانان در این حوزه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: مسئله بی‌نظیری که در استان کردستان رخ می‌دهد باید به نحو شایسته‌ای در استان پشتیبانی شود و گاهی اوقات حوادث اجتماعی عادی در فضای مجازی استان منتشر می‌شود اما کارهای علمی و فرهنگی فاخر همچون این نمایشگاه باید در استان منعکس و بیشتر دیده شود.

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی کردستان نمایشگاه دستاوردهای فناورانه جهاددانشگاهی با حضور فناوران، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان و جمعی از مسئولان این استان در سنندج آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با معرفی ارائه دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و توانمندی‌های فناورانه، شرکت‌های خلاق و فناور و صنایع دانش بنیان زیر مجموعه این نهاد به مد سه روز در سنندج دایر است.

دستاوردهای پژوهشی و اشتغال محور جهاددانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق زیر مجموعه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی در این نمایشگاه معرفی می‌شود و موضوعاتی از جمله فنی و مهندسی، صنایع غذایی، کشاورزی، و نیز در نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

کد خبر 1728894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha