ایستادگی جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را تحسین می‌کنیم/بستر برگزاری باشکوه راهپیمایی 13 آبان فراهم شود

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر ضرورت فراهم کردن بسترسازی لازم برای حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی را در دستور کار داشته و کمیته‌های مربوطه نیز نشست‌های خود را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی‌مهر» ظهر امروز (۲۵ مهر ماه) در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ضمن تذکر به دستگاه‌های دولتی، اظهار کرد: با توجه به اینکه نماینده ولی فقیه در استان و همچنین استاندار دو شخصیت تراز اول در استان هستند، ضرورت دارد که شخص مدیران در نشست‌هایی که با حضور این دو برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها در یک صورت حضور معاونین در این نشست‌ها قابل قبول بوده که مدیران کل در ماموریت یا خارج از استان بوده و هماهنگی لازم را نیز از قبل انجام داده باشند.

وی با اشاره به حوادث غزه که توسط رژیم خون آشام صهیونیستی با حمایت استکبار صورت می‌گیرد، گفت: حرکت جبهه مقاومت و ایستادگی آنها در برابر رژیم صهیونیستی را تحسین می‌کنیم.

هاشمی‌ مهر تصریح کرد: این حرکت بعد از ۸۰ سال از اشغالگری در برابر رژیم صهیونیستی قابل تحسین بوده و بارقه امیدی در دل آزادی‌خواهان جهان به وجود آوردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه‌ها خواست که در عمل مناسبت‌های ملی و انقلابی را گرامی بدارند، زیرا به جهت موقعیت زمانی مناسبت‌های پیش رو باید به صورت عملیاتی در دستور کار قرار گیرند.

وی با اشاره به هجمه‌ای که استکبار جهانی بر علیه ملت مظلوم فلسطین رقم می‌زند، افزود: آنها به طفل هفت روزه و حتی پیرمرد ها رحم نمی کنند و می‌طلبد که با احساس مسئولیت بیشتری در راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان حضور داشته باشیم.

هاشمی مهر با اشاره به اینکه سال گذشته در اوج اغتشاشات دشمنان با جنگ ترکیبی تبلیغات گسترده‌ای بر علیه نظام و انقلاب انجام دادند، بیان کرد: مردم ۱۳ آبان حماسی را در این سال خلق کردند و می‌طلبد امسال بسترسازی لازم را برای برگزاری هرچه باشکوه‌ترین راهپیمایی فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید دوباره بر ضرورت فراهم کردن بسترسازی لازم برای حضور مردم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی را در دستور کار داشته و کمیته‌های مربوطه نیز نشست‌های خود را برگزار کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ارزشمند و درخور شأن ۱۳ آبان امسال باید متفاوت تر از گذشته در دستور کار باشد، ادامه داد: علی رغم تبلیغات مسموم دشمنان در سال گذشته، ولی مردم با شور و هیجان زاید الوصفی در مرکز استان و شهرستان‌ها حضور پیدا کردند.

هاشمی‌مهر بر حضور موثر و پررنگ مردمی در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: نباید در این راهپیمایی تنها به حضور دانش آموزان اکتفا کنیم بلکه با توجه به اینکه عامه مردم دوستدار نظام و انقلاب هستند، باید بسترسازی حضور آنها در راهپیمایی را فراهم کنیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضرورت تبلیغات محیطی، فرهنگی و رسانه‌ای را یادآور شد و خاطرنشان کرد: صدا و سیما ضمن تبیین برنامه‌های مناسبتی، باید موضوعات مهم ۱۳ آبان را برای بینندگان و شنوندگان در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیز بحث مسائل تبیینی را برای دانش آموزان و دانشجویان در دستور کار داشته باشند، از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست یادواره شهدای دانش آموز نیز توسط این بنیاد برگزار شود.

هاشمی مهر گفت: گرامی داشت یاد خاطره شهدای ۱۹ آبان شهرستان گچساران یک روز بزرگ و تحرک ماندگاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بود که ضرورت دارد نشستی با محوریت این روز و با حضور دستگاه‌های فرهنگی برگزار و برنامه‌ای نیز در شهرستان گچساران برگزار شود.

کد خبر 1729039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha