نیروی انتظامی از ظرفیت مساجد در تأمین امنیت محلات بهره می‌گیرد

سردار محمدیان با اشاره به همکاری نیروی انتظامی با مساجد در برقراری امنیت محلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: فرماندهان نیروی انتظامی با برپایی میز خدمت در مساجد برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

سردار «عباس‌علی محمدیان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه حضور پررنگ مردم در اماکن مذهبی و مساجد می تواند زمینه ساز ارتقای امنیت  و معنویت در جامعه را فراهم کند، اظهار کرد: مساجد باید با تعامل با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اجتماعی می توانند نقش اثرگذاری ایفا کنند، از سوی دیگر نیروی انتظامی نیز در تامین امنیت عامه مردم و مساجد نقش مهمی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: همان گونه که پایگاه های بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) با محوریت مساجد فعالیت می کنند، ستادهای نیروی انتظامی نیز با تعامل مساجد و مسجدی‌ها در برقراری امنیت محلات و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه همکاری دارند، چراکه مساجد بهترین بستر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

سردار محمدیان با بیان اینکه امنیت محلات با محوریت مساجد محقق می شود، گفت: فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در مساجد و با برپایی میز خدمت تلاش دارند که از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گیرند و برای حل این مشکلات تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نقش اثرگذار مساجد برای جلوگیری از انحرافات اجتماعی خاطرنشان کرد: مساجد از بازوان نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت هستند و امنیت و رفاه عمومی جامعه موضوعی است که تنها توسط نیروی انتظامی نمی تواند محقق شود، بلکه نقش مساجد نیز در این زمینه مهم و کلیدی است.

کد خبر 1729147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha