مفتی جعفری لبنان، شهادت رئیس جمهوری ایران را تسلیت گفت

شیخ احمد قبلان، مفتی جعفری لبنان در بیانیه‌ای، شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفت و تاکید کرد که با شهادت ایشان، عظمت ایران بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  به نقل از العهد، شیخ احمد قبلان از شخصیت‌های برجسته دینی لبنان و مفتی جعفری لبنان در بیانیه‌ای، شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: با دلی غمگین و با تسلیم در برابر خداوند متعال و در روز ولادت حضرت امام رضا(ع)، شهادت برادر عزیز، خادم مستمندان و نیازمندان، متولی امانت دار حرم رضوی و شخصیت استثنایی در مدیریت پرونده های جمهوری اسلامی و نقشه‌های خاورمیانه و جهان  را به تمامی آزادگان جهان، فرهیختگان بزرگ، حوزه علمیه قم و جهان اسلام، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت محترم ایران تسلیت می‌گوییم. این امر خداست و او و همراهانش را برگزید. انا لله و انا الیه راجعون.

در این بیانیه آمده است: در سوگ ایشان، عظمت تهران و تداوم دست تاریخی آن را در خدمت به لبنان، آزادسازی سرزمین ، تامین پایه های حاکمیت آن، به علاوه توانمندی های ایرانی برای کوتاه کردن دست شر از منطقه را به یاد می آوریم. با خدا بودن هیچ خسارتی ندارد و جمهوری اسلامی در امانت الهی است و مردم ایران سرچشمه رهبران تاریخی و مردانی هستند که واشنگتن را به عنوان تنها رهبر در خاورمیانه حساب نیاودند و  با شهادت ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و بقیه برادران بزرگوار، ایران بزرگتر خواهد شد و به یمن  کمترین وفاداری به تهران و راه بخشش و فداکاری آن در راه لبنان و حاکمیت آن عزای رسمی در سراسر کشور ما اعلام شد.

کد خبر 1764502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha